Wednesday 2 March 2011

bOsqN. .

mate ku da mule mengantok bila start bce buku. . .ummm,camner lha na buang wase ngntuk nie. . .tahun nie aku da pekse spm. . .tkotnyer wase. . .wase cam sekejap ew da pom 5. . cam ta cyew umo pon da makin b'tambah. . ta lame lagi genaplha umo aku 17 taon. . .

   .. .tahun nie aku berazam tok tumpukan perhatian pada pelajaran. . .ta pk lagi pasal couple2 yang memeningkan kepala n menyakitkan hati jew. . .huh!!single is the bez .SINGLE,MINGLE AND TRINGLE. . .. skunk aku hanya pk kan nak hepy an my pamily gan kputusan yang cemerlang, , ,doakan kejayaan along yew ibu, ,AMIN!!doa kan along dapat keputusan yang cemerlang yang bole buat ibu wase gembira and ta menyesal ad anak cam along. . .umm, ,sedih pak wase. .
10A+ yang ingin aku capai. . . AMIN. . . .

No comments: